Jeśli brakuje Ci motywacji do działania..

Nie czekaj na to, aż ktoś pojawi się w Twoim życiu i magicznie tchnie w Ciebie życie. Tylko Ty jesteś w stanie SIEBIE zmotywować! Nie zrzucaj odpowiedzialności za swoje lenistwo m, czy brak wiary, na innych.

Możesz dostać od kogoś jednorazową pomoc, ale nie oczekuj tego, że ktoś się przyklei do Ciebie i będzie wykonywał Twoją fuchę. Nie uzależniaj się od pomocy innych. Ich wiary, pewności siebie czy odwagi.

ZNAJDŹ JĄ W SOBIE!

Jeśli nie wiesz co zrobić, POMYŚL co możesz zrobić! To jest Twoja kreacja. Sam ją STWORZYŁEŚ, więc dlaczego się poddajesz?
😉

Każda sytuacja, nawet ta najbardziej dołująca, czy demotywująca, zawiera w sobie TYLE SAMO energii, co pozytywna. Różni się tylko PRZECIWNYM potencjałem. 😎

Jeśli uda Ci się wyciągnąć z tego wnioski, zwiększysz SWOJĄ wibrację. Po prostu będziesz mądrzejszy, pewniejszy siebie, a Twój szablon rzeczywistości będzie trwalszy. 😉

7 thoughts on “Jeśli brakuje Ci motywacji do działania..

    1. A czy sam czujesz sie nagrodzony? Jeśli uwazasz, ze nie zasługujesz na cos i umniejszasz swoje zasługi dla świata, to w ten sam sposob zostaniesz przez niego potraktowany. Ty sam nadajesz wartość temu co robisz. Bądź z siebie dumny! Bądź pewien tego ze to co robisz jest ważne. Dopiero wtedy wypracujesz sobie własna nagrodę. Skupiając sie na braku/niedostatku, dostaniesz go jeszcze wiecej. Zwróć uwagę na swoje odczucia w stosunku do tego co robisz. Najpierw musisz zmienić siebie i swoje przekonania, by ujrzeć ta zmianę w swoim zyciu. Wszystko co jest w Twoim zyciu jest Twoim dziełem. 🙂

    2. Bądź zmianą, którą chcesz zobaczyć w swoim życiu. Jeśli zrozumiesz jaka emocja kryje sie za brakiem nagrody i wyeliminujesz jej przyczynę. Przerobisz ja na pozytywna, co w konsekwencji przełoży sie na zmianę postrzegania siebie. Co pózniej skutkuje zmiana nastawienia i zachowania. Co pózniej powoduje przeniesienie sie na inne linie czasowe zgodne z nowym Toba. Nowe doświadczenia. Jestes inaczej odbierany i traktowany. Tak jak traktujesz siebie samego.

  1. Wszystko bazuje na emocjach. Każdy projektuje własne postrzeganie świata na innych. Jeśli ktoś widzi w nim problemy, to bedzie szukał problemów. Jeśli ktos go nienawidzi, bedzie bronił jakiejs idei i walczył z jej przeciwnikami. Jeśli nie bedzie lubił siebie, bedzie dawał sie innym poniżać i zle traktować. Chodzi tylko o Twoje zachowanie i nastawienie, a ono wynika z Twoich emocji i zdania na swój temat i świata. Jeśli ktoś jest przygnębiony, czujesz to prawda? On tez projektuje na innych siebie samego. On odczuwa przygnębienie, wiec musi znaleźć powód do niego a pózniej robi to co kazdy, czyli zaraza swoim nastawieniem innych. Mozesz zmienić np. Swoje środowisko, ludzi z którymi przebywasz i juz wtedy odczujesz zmianę. Ale jeśli teraz nie masz na to możliwości, to musisz sie nauczyc nie ulegac wpływowi destrukcyjnych przekonań innych ludzi. Kazdy widzi swiat swoimi oczyma i próbuje innym wmawiać co jest prawda. Prawda umysłu jest jak dupa, każdy ma swoją. Rzeczywista prawda jest wszystkim tym co nie wywołuje u Ciebie oporów. Wszystko to co Ci przychodzi łatwo. Jeden potrafi byc odpowiedzialny a drugi nie. Wiec jeden posiadł prawdę, drugi ja odrzuca. Nie chce wziąć odpowiedzialności za siebie i swoje życie. Moze byc tez prawda odnośnie pieniędzy, partnerstwa, relacji z ludźmi. Wszystko to co jest dla Ciebie oczywiste, jest tym co Cie w zyciu wspiera i jest zgodne z Toba. Pozostałe rzeczy są do przerobienia. Musisz zrozumieć te emocje, ktore Ci nie odpowiadają. Zacznij od sytuacji, do których doprowadziły. Nie eliminuj sytuacji. Zmień emocje. Zaakceptuj sytuacje, wtedy będziesz mógł zmienić siebie i zrozumieć dlaczego doszło do tego co Ci ciąży. Wtedy niechciane doświadczenie odejdzie, bo juz go nie tworzysz. Nie jest zgodne z Toba.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *